In deze column geeft Sydney Brouwer, spreker & Specialist Klantgerichtheid maandelijks een tip om de klantbeleving van uw organisatie te verbeteren. Sydney Brouwer’s Customer Support Tip 4: De vorige tip gemist? Lees deze hier terug Waarom jouw focus op klantbeleving slechts …
Lees verder »9 don’ts van Evidence Based Customer Experience Management
Geschreven door: Daan Noordeloos, Circle Lead Organizational Development bij Transavia Ik volg al jaren met veel plezier het politieke landschap in de Verenigde Staten. Het zal niemand ontgaan zijn dat daar ander politiek klimaat heerst waarin #FakeNews een dominante rol speelt. Een …
Lees verder »Tips om de klantbeleving in uw organisatie te verbeteren – deel 3
In deze column geeft Sydney Brouwer, spreker & Specialist Klantgerichtheid maandelijks een tip om de klantbeleving van uw organisatie te verbeteren. Sydney Brouwer’s Customer Support Tip 3: Vier factoren die elke klant enthousiast maken De eerste 2 tips om de …
Lees verder »Verras je interne klant met inzichten die hij zelf niet heeft
Wat is het verband tussen de voortschrijdende automatisering en robotisering en de veranderende rol van van de controller? En wat is de invloed van de veranderende externe wet- en regelgeving, zoals de nieuwe privacywet maar ook tax, compliancy en externe …
Lees verder »Data inzetten om juridisch en financieel gedoe te voorkomen
Veel mensen kennen DAS van de juridische dienstverlening; denk aan de bekende rechtsbijstandsverzekering. DAS heeft echter ook een andere tak, credit management, en opereert in dit marktsegment onder namen als DAS, Cannock Chase en EDR. Deze bedrijven verzorgen onder meer …
Lees verder »Van ‘product- en kanaal’ naar ‘klant denken’
Onlangs spraken wij Ralph van Dam, Head of Digital, Centraal Beheer Bedrijven. Op 27 maart is Ralph spreker op het event: Next in Finance; Customer Experience & Data Driven Innovation. Wij stelden hem onder meer de vraag: zit de zakelijke …
Lees verder »Artificial Intelligence verbetert onze dienstverlening
Soms wordt Artificial Intelligence (AI) omschreven als een wondermiddel. Als een oplossing voor alle vragen op het gebied van de verwerking van data. Dat is het – vooralsnog – niet, meent Wido van Heemstra van ABN AMRO. Maar dat AI …
Lees verder »AVG en PSD2 nog omgeven door onduidelijkheid
Op 25 mei treedt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking; een maatregel die ook voor financiële instellingen nogal wat consequenties heeft. Marta Borrat Frigola (ABN AMRO) laat er haar licht over schijnen. Marta Borrat Frigola studeerde rechten aan de …
Lees verder »Het is zover: de PSD2 is van start! Maar waar staan we nu?
De nieuwe EU-richtlijn PSD2 moet per 13 januari 2018 ingevoerd zijn. Minister Dijsselbloem heeft in oktober al bij de Tweede Kamer aangegeven dat deze datum voor Nederland niet haalbaar is. Het streven is dat zoveel mogelijk landen dit wel hebben ingevoerd. …
Lees verder »The threat of PSD2 and how getting the basics right will help incumbent financial service providers prosper
I remember a situation around 10 years ago when I was applying for a mortgage from my bank. However, when making the application I was faced with the fact that I had to complete a complicated form to apply for the …
Lees verder »