KPMG’s Global Customer Advisory Lead, Julio Hernandez, verzorgde op het Next in Finance event de key note speech. Hij belichtte in zijn verhaal de belangrijke onderwerpen voor het creëren van een uitstekende klantervaring. Daarnaast gaf hij een sneak preview van de resultaten van het KPMG 2018 NL Customer Experience Excellence (CEE) onderzoek voor de financiële sector.
Voor dit onderzoek hebben ruim 5.000 Nederlandse consumenten verteld over hun ervaringen bij meer dan 200 bedrijven in Nederland, in tien sectoren. Als derde sector in de markt laat de Financiële sector duidelijk zien dat er goede stappen gezet worden richting Customer Experience Excellence.
De publicatie van het onderzoek, met de titel ‘Up Close and Personal’ is nu te downloaden op de website van KPMG (klik hier). Hierin vind je:
- De Top 100 lijst van bedrijven met de beste Customer Experience;
- De belangrijk Customer ontwikkelingen in de verschillende sectoren, waaronder de Financiële sector;
- Aan welke knoppen je kunt draaien om Customer Experience te optimaliseren;
- én wat bedrijven kunnen leren van high performers in de Nederlandse markt, waarbij ASN Bank bijvoorbeeld vertelt over hoe hun missie hen verbindt met haar klanten en medewerkers, en hoe dit ervoor zorgt dat zij waardevolle relaties kunnen opbouwen.
Next in Finance 2019
Het Next in Finance event is volgend jaar terug met een opvolgend thema! Uiteraard hopen wij u dan te mogen verwelkomen. Kijk voor een sfeerimpressie op de website en wilt u op de hoogte gehouden worden? Laat dan even uw gegevens achter:
Bezoek de website van Next in Finance