Home » Finance en Control » Bekijk nu of jouw bedrijf in KPMG’s Customer Experience Excellence Top 100 staat

Bekijk nu of jouw bedrijf in KPMG’s Customer Experience Excellence Top 100 staat

KPMG’s Global Customer Advisory Lead, Julio Hernandez, verzorgde op het Next in Finance event de key note speech. Hij belichtte in zijn verhaal de belangrijke onderwerpen voor het creëren van een uitstekende klantervaring. Daarnaast gaf hij een sneak preview van de resultaten van het KPMG 2018 NL Customer Experience Excellence (CEE) onderzoek voor de financiële sector.

Voor dit onderzoek hebben ruim 5.000 Nederlandse consumenten verteld over hun ervaringen bij meer dan 200 bedrijven in Nederland, in tien sectoren. Als derde sector in de markt laat de Financiële sector duidelijk zien dat er goede stappen gezet worden richting Customer Experience Excellence.

De publicatie van het onderzoek, met de titel ‘Up Close and Personal’ is nu te downloaden op de website van KPMG (klik hier). Hierin vind je:

  • De Top 100 lijst van bedrijven met de beste Customer Experience;
  • De belangrijk Customer ontwikkelingen in de verschillende sectoren, waaronder de Financiële sector;
  • Aan welke knoppen je kunt draaien om Customer Experience te optimaliseren;
  • én wat bedrijven kunnen leren van high performers in de Nederlandse markt, waarbij ASN Bank bijvoorbeeld vertelt over hoe hun missie hen verbindt met haar klanten en medewerkers, en hoe dit ervoor zorgt dat zij waardevolle relaties kunnen opbouwen.

Next in Finance 2019

Het Next in Finance event is volgend jaar terug met een opvolgend thema! Uiteraard hopen wij u dan te mogen verwelkomen. Kijk voor een sfeerimpressie op de website en wilt u op de hoogte gehouden worden? Laat dan even uw gegevens achter:

Bezoek de website van Next in Finance

Over euroforum

euroforum
Euroforum is marktleider op het gebied van congressen, opleidingen en trainingen voor professionals en managers bij bedrijven, overheden en non-profit organisaties

Bekijk ook

Achmea Bank: De klantbehoefte kennen door feedback en data

De afgelopen tien jaar verliepen stormachtig voor de hypotheeksector. Manager Customer Experience José Rouwenhorst van …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *