Home » Finance en Control » De rol van Customer Experience nu én in de toekomst

De rol van Customer Experience nu én in de toekomst

Customer Experience is geen franje aan de Customer Journey maar een essentiële voorwaarde voor het creëren van onderscheiden vermogen. KPMG deed onderzoek binnen de financiële sector en geeft aan de hand van een infographic inzicht in de rol van Customer Experience nu én in de toekomst. Wat levert het op om Customer Experience voorop te stellen in uw business? Hoe blijft u de concurrentie voor en maakt uw organisatie het verschil binnen de financiële wereld? Bekijk de infographic hieronder:

Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation

Meer informatie? KPMG is op 27 maart as. vertegenwoordigd op het event Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation. Bekijk het complete congresprogramma op de website:

Bezoek de website

Over euroforum

Euroforum is marktleider op het gebied van congressen, opleidingen en trainingen voor professionals en managers bij bedrijven, overheden en non-profit organisaties

Bekijk ook

Blockchain in identity management; een hype, een mythe of een lifechanger?

Op 13 februari 2019 wordt voor de vierde keer het e-Identity congres georganiseerd. Een van …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *