Mobile onboarding: bankieren binnen handbereik

In een paar klikken een bankrekening openen en direct online bankieren; bij de ene bank is de mobile onboarding een kwestie van minuten. Andere banken nemen langer de tijd om particulieren klanten te onboarden.

In Mobile Onboarding: bankieren binnen handbereik nemen Pim Stam en Jeike Juk van Projective Group je mee in de uitdagingen en mogelijkheden van mobile onboarding.

  • Waarom kiest de ene bank ervoor om direct toegang tot je rekening te verlenen zodat je (online) kunt bankieren en moet je bij de andere wachten tot de fysieke pas op de deurmat valt?
  • Moet je specifieke vragen stellen voordat een klant een rekening mag openen?
  • Op welk moment in de onboarding presenteer je voorwaarden?
  • En doe je dat in de app, of stuur je klanten door naar de website?

We onderzoeken de verschillen tussen banken in bijvoorbeeld de duur van de onboarding en identificatiemethoden. Ontdek hoe je het proces persoonlijker maakt. En doe kennis op over hoe je wet- en regelgeving integreert in de mobile onboarding. Verschillende manieren passeren de revue, samen bepalen we welke flow het beste aansluit bij de particuliere klant van vandaag.

Wat zijn de belangrijkste uitdagingen en mogelijkheden op het gebied van mobile onboarding van de particuliere klant?

Sluit op 7 maart tijdens de 24e editie van het congres Toekomst van Betalingsverkeer aan bij de break-out sessie Mobile Onboarding: bankieren binnen handbereik van Pim Stam en Jeike Juk van Projective Group en ontdek welke mogelijkheden er voor jou liggen.

  • Hoe kun je het mobile onboarding proces zo persoonlijk mogelijk maken?
  • Wat zijn de grootste verschillen tussen banken in het mobile onboarding proces?
  • Hoe kun je regelgeving en compliance het beste integreren in de customer journey?

Over euroforum

Euroforum is marktleider op het gebied van congressen, opleidingen en trainingen voor professionals en managers bij bedrijven, overheden en non-profit organisaties

Bekijk ook

Alle vormen van betalen geregeld op één plek

De manier waarop we betalen verandert continu. Op dit moment zijn twee op de tien …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *