Speciaal voor de Finance Professional hebben wij dit zomer e-Book samengesteld. Het e-Book bevat artikelen van onze docenten & vakexperts, diverse praktische tips, inspirerende interviews en cases uit de praktijk van de afgelopen periode. Wij hopen dat het u inspiratie …
Lees verder »“Jaarrekening heeft langste tijd gehad”
In aanloop naar het jaarlijkse Seminar Jaarrekeningactualiteiten interviewden wij Hans Verkruijsse. Hans is op 6 november docent van het pre-seminar, dat dit jaar gaat over het onderwerp: data en uw jaarrekening. Welke functie hebben data bij het samenstellen van de …
Lees verder »Achmea Bank: De klantbehoefte kennen door feedback en data
De afgelopen tien jaar verliepen stormachtig voor de hypotheeksector. Manager Customer Experience José Rouwenhorst van Achmea Bank leidde op Next In Finance een rondetafelsessie over de weg naar een klantgedreven organisatie. Maar wat waren de stappen die haar eigen organisatie …
Lees verder »Tips voor de jaarrekening van 2018
Op 6 november 2018 vindt de 25e editie van het Seminar Jaarrekeningactualiteiten plaats. Deelnemers worden op deze dag in 6 uur tijd volledig op de hoogte van alle regelgeving, inzichten en actualiteiten. Prof. Dr. Martin Hoogendoorn RA, Prof. Dr. Arjan …
Lees verder »Controller, ontdek verrassende analyses
Als controllers meer verrassende analyses maken. Goed. Maar welke dan? Vraag een CFO waar controllers meer aan moeten doen. Nog steeds wijzen de antwoorden in dezelfde richting: controllers moeten meer met “verrassende analyses” komen. Ze moeten meer speuren naar onbenutte kansen …
Lees verder »ABN AMRO: Samenwerken met de klant voor een nóg beter product
Ontwikkeling moet gedreven worden door wat de klant wil, doet en zegt. Dat is de overtuiging van Chief Digital Officer Frank Verkerk en Managing Director of IT Solutions Michel van Drie van ABN AMRO. Ze vertelden op Next in Finance …
Lees verder »Bekijk nu of jouw bedrijf in KPMG’s Customer Experience Excellence Top 100 staat
KPMG’s Global Customer Advisory Lead, Julio Hernandez, verzorgde op het Next in Finance event de key note speech. Hij belichtte in zijn verhaal de belangrijke onderwerpen voor het creëren van een uitstekende klantervaring. Daarnaast gaf hij een sneak preview van …
Lees verder »Leest u wel efficiënt?
Mark Tigchelaar is breinexpert. Hij leert mensen met zijn bedrijf UseClark hoe je grote hoeveelheden informatie kan absorberen. In dit blog kijken we naar een tweetal insights die Mark heeft gedeeld. Geconcentreerd lezen, we vinden het steeds lastiger! Dagelijks verwerken …
Lees verder »Hoe verhoogt u op een simpele manier de productiviteit binnen uw organisatie?
Door: Thomas Buus Madsen | Bookboon Hoe vaak ziet u problemen ontstaan door miscommunicatie? Bijvoorbeeld dat projecten vertragen of niet goed lopen. En hoeveel bedrijfsprocessen zouden makkelijker verlopen wanneer contact tussen collega’s soepeler gaat? Investeren in soft skills Alhoewel vele …
Lees verder »Veranderen in een complexe wereld: 5 tips
Wendbaar zonder extra overlegstructuur Door: Wilma Jongsma | LEON Leernetwerk De wereld verandert continu en steeds sneller. Dat merkt u zelf ook, in uw organisatie. Een tijdelijke oplossing vinden voor vraagstukken of veranderingen is niet meer van deze tijd. Het …
Lees verder »