Finance en Control

“Jaarrekening heeft langste tijd gehad”

In aanloop naar het jaarlijkse Seminar Jaarrekeningactualiteiten interviewden wij Hans Verkruijsse. Hans is op 6 november docent van het pre-seminar, dat dit jaar gaat over het onderwerp: data en uw jaarrekening. Welke functie hebben data bij het samenstellen van de …

Lees verder »

Achmea Bank: De klantbehoefte kennen door feedback en data

De afgelopen tien jaar verliepen stormachtig voor de hypotheeksector. Manager Customer Experience José Rouwenhorst van Achmea Bank leidde op Next In Finance een rondetafelsessie over de weg naar een klantgedreven organisatie. Maar wat waren de stappen die haar eigen organisatie …

Lees verder »

Tips voor de jaarrekening van 2018

Op 6 november 2018 vindt de 25e editie van het Seminar Jaarrekeningactualiteiten plaats. Deelnemers worden op deze dag in 6 uur tijd volledig op de hoogte van alle regelgeving, inzichten en actualiteiten. Prof. Dr. Martin Hoogendoorn RA, Prof. Dr. Arjan …

Lees verder »

Controller, ontdek verrassende analyses

Als controllers meer verrassende analyses maken. Goed. Maar welke dan? Vraag een CFO waar controllers meer aan moeten doen. Nog steeds wijzen de antwoorden in dezelfde richting: controllers moeten meer met “verrassende analyses” komen. Ze moeten meer speuren naar onbenutte kansen …

Lees verder »

Leest u wel efficiënt?

Mark Tigchelaar is breinexpert. Hij leert mensen met zijn bedrijf UseClark hoe je grote hoeveelheden informatie kan absorberen. In dit blog kijken we naar een tweetal insights die Mark heeft gedeeld. Geconcentreerd lezen, we vinden het steeds lastiger! Dagelijks verwerken …

Lees verder »

Veranderen in een complexe wereld: 5 tips

Wendbaar zonder extra overlegstructuur Door: Wilma Jongsma | LEON Leernetwerk De wereld verandert continu en steeds sneller. Dat merkt u zelf ook, in uw organisatie. Een tijdelijke oplossing vinden voor vraagstukken of veranderingen is niet meer van deze tijd. Het …

Lees verder »

Customer Experience is booming!

Customer Experience is booming! En ook de financiële sector moet er aan geloven. Hoe gaat VGZ om met Customer Experience en op welke manier zetten zij Data in om Customer Experience te verbeteren? Op 27 maart 2018 was Niels van …

Lees verder »