In deze column geeft Sydney Brouwer, spreker & Specialist Klantgerichtheid maandelijks een tip om de klantbeleving van uw organisatie te verbeteren. Sydney Brouwer’s Customer Support Tip 2: De eerste tip gemist? Lees deze hier terug! Managers, zo stimuleer en faciliteer …
Lees verder »Digital signatures (re-) invented: 5 value-adding features
Bron: Connective Today, almost everyone has heard of the convenience of putting digital signatures on a contract or any other type of digital document and many have even experienced it. As digital signature solutions become more widely accepted, software providers …
Lees verder »Rabo eBusiness: maakt de online klantreis mogelijk
Rabo eBusiness is de Digital Identity Service Provider (DISP) die een variëteit biedt aan inlog-, identiteits-, signeer en archiveeroplossingen. Dit ontzorgt zakelijke klanten in hun online klantbediening en vergemakkelijkt en verbetert de digitaliseringsslag die zij willen maken. Rabo eBusiness is …
Lees verder »Impressie van Jaarrekeningactualiteiten 2017
Op 7 december 2017 heeft het Seminar Jaarrekeningactualiteiten plaatsgevonden. Op deze dag heeft onder meer Hans Verkruijsse een presentatie gegeven aan de enthousiaste groep, over de ontwikkelingen met betrekking tot de verslaggeving. Niet alleen werd daarbij stil gestaan bij de …
Lees verder »E-Book voor de Finance Professional | Wintereditie
De tijd is aangebroken waarin we aftellen naar 2018. Naast het vieren van de feestdagen met familie en vrienden kijken we ook alvast vooruit naar het volgende jaar. Welke doelen wilt u graag bereiken in 2018? Dit e-Book voor de …
Lees verder »Hoe persoonlijk mag digitale marketing worden?
In aanloop naar het congres Customer Experience en Data Driven Innovation, spraken wij Lars van de Ven. Lars is sinds 1 januari 2016 werkzaam voor het programmateam Innovatie & Fintech van de Autoriteit Financiële Markten. Binnen de AFM houdt Lars …
Lees verder »Tips om de klantbeleving in uw organisatie te verbeteren – deel 1
In deze column geeft Sydney Brouwer, spreker & Specialist Klantgerichtheid maandelijks een tip om de klantbeleving van uw organisatie te verbeteren. Sydney Brouwer’s Customer Support Tip 1: Verandering nodig? Zo start je een bottom-up beweging in je organisatie! Wil jij …
Lees verder »Dynamische identiteit en het waarborgen van je privacy
Vandaag de dag wordt er met of zonder je medeweten een digitale identiteit van je opgebouwd. Of je een website bezoekt, of je hoogst persoonlijke medische gegevens downloadt, het feit dat je digitale acties onderneemt wordt geregistreerd. Je bewust zijn …
Lees verder »eHerkenning maakt identificatie en autorisatie makkelijker
Waar ondernemers op dit moment apart moeten inloggen bij elke overheidsorganisatie, kunnen zij in de toekomst gebruik maken van één inlogmiddel. Nu zeven grote overheidsorganisaties, waaronder het UWV en de Belastingdienst, overstappen op eHerkenning neemt het systeem een hoge vlucht. …
Lees verder »“Opleiding ‘Data Protection’ zit boordevol praktijkvoorbeelden”
Theorie is pas werkelijk nuttig als je weet hoe je deze moet toepassen. Daarom zijn de docenten van de verkorte opleiding Data Protection voor Financials als geen ander thuis in de praktijk. Neem advocaat Cathérine Jakimowicz. Ze is gespecialiseerd in …
Lees verder »