Finance en Control

Rabo eBusiness: maakt de online klantreis mogelijk

Rabo eBusiness is de Digital Identity Service Provider (DISP) die een variëteit biedt aan inlog-, identiteits-, signeer en archiveeroplossingen. Dit ontzorgt zakelijke klanten in hun online klantbediening en vergemakkelijkt en verbetert de digitaliseringsslag die zij willen maken. Rabo eBusiness is …

Lees verder »

Impressie van Jaarrekeningactualiteiten 2017

Op 7 december 2017 heeft het Seminar Jaarrekeningactualiteiten plaatsgevonden. Op deze dag heeft onder meer Hans Verkruijsse een presentatie gegeven aan de enthousiaste groep, over de ontwikkelingen met betrekking tot de verslaggeving. Niet alleen werd daarbij stil gestaan bij de …

Lees verder »

Hoe persoonlijk mag digitale marketing worden?

In aanloop naar het congres Customer Experience en Data Driven Innovation, spraken wij Lars van de Ven. Lars is sinds 1 januari 2016 werkzaam voor het programmateam Innovatie & Fintech van de Autoriteit Financiële Markten. Binnen de AFM houdt Lars …

Lees verder »

eHerkenning maakt identificatie en autorisatie makkelijker

Waar ondernemers op dit moment apart moeten inloggen bij elke overheidsorganisatie, kunnen zij in de toekomst gebruik maken van één inlogmiddel. Nu zeven grote overheidsorganisaties, waaronder het UWV en de Belastingdienst, overstappen op eHerkenning neemt het systeem een hoge vlucht. …

Lees verder »

Veilige omnichannel identificatie-oplossingen

Bron: AMPgroep Steeds meer zaken kunnen online geregeld worden. Voor overheid en bedrijfsleven is het van cruciaal belang om de natuurlijke identiteit van burgers of consumenten te kunnen verifiëren met de online identiteit. Met online zakendoen wil je er simpelweg …

Lees verder »