De tijd is aangebroken waarin we aftellen naar 2018. Naast het vieren van de feestdagen met familie en vrienden kijken we ook alvast vooruit naar het volgende jaar. Welke doelen wilt u graag bereiken in 2018? Dit e-Book voor de …
Lees verder »Hoe persoonlijk mag digitale marketing worden?
In aanloop naar het congres Customer Experience en Data Driven Innovation, spraken wij Lars van de Ven. Lars is sinds 1 januari 2016 werkzaam voor het programmateam Innovatie & Fintech van de Autoriteit Financiële Markten. Binnen de AFM houdt Lars …
Lees verder »Tips om de klantbeleving in uw organisatie te verbeteren – deel 1
In deze column geeft Sydney Brouwer, spreker & Specialist Klantgerichtheid maandelijks een tip om de klantbeleving van uw organisatie te verbeteren. Sydney Brouwer’s Customer Support Tip 1: Verandering nodig? Zo start je een bottom-up beweging in je organisatie! Wil jij …
Lees verder »Dynamische identiteit en het waarborgen van je privacy
Vandaag de dag wordt er met of zonder je medeweten een digitale identiteit van je opgebouwd. Of je een website bezoekt, of je hoogst persoonlijke medische gegevens downloadt, het feit dat je digitale acties onderneemt wordt geregistreerd. Je bewust zijn …
Lees verder »eHerkenning maakt identificatie en autorisatie makkelijker
Waar ondernemers op dit moment apart moeten inloggen bij elke overheidsorganisatie, kunnen zij in de toekomst gebruik maken van één inlogmiddel. Nu zeven grote overheidsorganisaties, waaronder het UWV en de Belastingdienst, overstappen op eHerkenning neemt het systeem een hoge vlucht. …
Lees verder »“Opleiding ‘Data Protection’ zit boordevol praktijkvoorbeelden”
Theorie is pas werkelijk nuttig als je weet hoe je deze moet toepassen. Daarom zijn de docenten van de verkorte opleiding Data Protection voor Financials als geen ander thuis in de praktijk. Neem advocaat Cathérine Jakimowicz. Ze is gespecialiseerd in …
Lees verder »Veilige omnichannel identificatie-oplossingen
Bron: AMPgroep Steeds meer zaken kunnen online geregeld worden. Voor overheid en bedrijfsleven is het van cruciaal belang om de natuurlijke identiteit van burgers of consumenten te kunnen verifiëren met de online identiteit. Met online zakendoen wil je er simpelweg …
Lees verder »Globally emerging markets are the challenge
The keynote speaker on our conference, Emma Lindley, has been essential in the development of the UK digital identity market since 2003. Because of her broad knowledge in e-Identity, we asked her some questions about her view on Identity in …
Lees verder »PSD2: tips van experts & toezichthouders
De invoering van PSD2 komt er aan, maar er zijn nog veel vragen onbeantwoord. Daarom hebben we diverse PSD2 experts en toezichthouders een tweetal vragen voorgelegd omtrent de invoering ervan. Lees in dit artikel welke tips zij voor u hebben. …
Lees verder »Uw klantbeleving optimaliseren? 3 tips van Lana Zepcan, Customer Experience Professional van 2017
Deze maand heeft Lana Zepcan, Customer Experience specialist, Allianz Benelux de prijs in ontvangst mogen nemen voor de Customer Experience Professional van het Jaar 2017. Euroforum vroeg haar om organisaties 3 tips te geven om de klantbeleving te optimaliseren. 1. …
Lees verder »