De toekomst van de digitale identiteit; wat is hiervan op dit moment de status? Hoe waarborgen we de privacy en veiligheid van consumenten en bedrijven? Met dit onderwerpen hielden wij ons 5 jaar geleden al bezig. Daarom besloten we om …
Lees verder »Pan-Europese visie op betalingsverkeer: een game-changer voor innovatie?
Betalingsverkeer, never a dull moment. Hoewel in Nederland PIN en iDEAL al jaren bovenaan staan als betaalvoorkeur voor offline dan wel online betalen, is dit door de komst van nieuwe (internationale) betaalmethoden en -gewoonten steeds minder vanzelfsprekend. Met accelererende technologische …
Lees verder »5 tips voor een Winning Customer Experience
Klantverwachtingen nemen in rap tempo toe. Het is voor organisaties lastig om in ditzelfde tempo de customer experience te verbeteren. Tegenwoordig verwachten klanten dat elke interactie die zij hebben met een organisatie een goede ervaring is. In deze blog ontvang …
Lees verder »Voice en speech tech & de Customer Experience
De ontwikkelingen in voice & speech tech gaan in hoog tempo. Organisaties werken hard aan het verbeteren van hun spraakgestuurde apparaturen. Wat kan voice & speech tech doen? Voice & speech tech kan dienen als een extra touchpoint in de …
Lees verder »e-Identity binnen het NS Fiets InnovatieLab
Op 12 februari 2020 vindt de 5e editie van het e-Identity congres plaats. Sjoerd Gallmann, Manager Services Innovatie & Support bij NS Stations, geeft een lezing op het congres over e-Identity binnen het NS Fiets InnovatieLab. Wij stellen Sjoerd en …
Lees verder »The invisible man: Digital Identity a double edged sword
Who is “the invisible man” that will speak at the e-Identity congres on the 12th of february? And what is his story? Let us introduce him. You introduce yourself as ‘the invisible man’. Why do you do that? And what …
Lees verder »Wat is het verschil tussen de Financial Controller en Business Controller anno 2020?
Ben je nu meer een Financial Controller of een Business Controller? Of toch allebei? Op papier is er een duidelijk onderscheid tussen deze functies, maar doordat taken en verantwoordelijkheden per organisatie verschillend worden belegd, is de scheidslijn misschien niet altijd …
Lees verder »De kloof tussen gebruikers en aanbieders van e-Identity oplossingen
‘Jij bent jij en ik ben ik!’ Een blog over e-Identity, digitale identiteit. Je denkt vast: daar gaan we de diepte in over blockchain, SSI of biometrie? Ja, uiteindelijk gaat het daar zeker over. Maar in deze blog ga ik …
Lees verder »3 valkuilen bij prestatiemanagement
Performance management of prestatiemanagement is het gericht meten, rapporteren en verbeteren van de prestaties van je organisatie. Je kwantificeert organisatieprocessen en zorgt voor zichtbare resultaten in je organisatie. Een goed prestatiemanagementsysteem biedt grote voordelen maar heeft ook een aantal valkuilen. …
Lees verder »Diversiteit is prioriteit
Donderdag 3 oktober vond het vierde Pensioenfondsbestuurders Diner plaats bij HFSLG in Bosch en Duin (Zeist) waar een selecte groep van pensioenfondsbestuurders de mogelijkheid geboden werd om met elkaar in een informele setting kennis, ervaringen en ideeën uit te wisselen …
Lees verder »