Finance en Control

5 tips voor een Winning Customer Experience

Klantverwachtingen nemen in rap tempo toe. Het is voor organisaties lastig om in ditzelfde tempo de customer experience te verbeteren. Tegenwoordig verwachten klanten dat elke interactie die zij hebben met een organisatie een goede ervaring is. In deze blog ontvang …

Lees verder »

Voice en speech tech & de Customer Experience

De ontwikkelingen in voice & speech tech gaan in hoog tempo. Organisaties werken hard aan het verbeteren van hun spraakgestuurde apparaturen. Wat kan voice & speech tech doen? Voice & speech tech kan dienen als een extra touchpoint in de …

Lees verder »

e-Identity binnen het NS Fiets InnovatieLab

Op 12 februari 2020 vindt de 5e editie van het e-Identity congres plaats. Sjoerd Gallmann, Manager Services Innovatie & Support bij NS Stations, geeft een lezing op het congres over e-Identity binnen het NS Fiets InnovatieLab. Wij stellen Sjoerd en …

Lees verder »

3 valkuilen bij prestatiemanagement

Performance management of prestatiemanagement is het gericht meten, rapporteren en verbeteren van de prestaties van je organisatie. Je kwantificeert organisatieprocessen en zorgt voor zichtbare resultaten in je organisatie. Een goed prestatiemanagementsysteem biedt grote voordelen maar heeft ook een aantal valkuilen. …

Lees verder »

Diversiteit is prioriteit

Donderdag 3 oktober vond het vierde Pensioenfondsbestuurders Diner plaats bij HFSLG in Bosch en Duin (Zeist) waar een selecte groep van pensioenfondsbestuurders de mogelijkheid geboden werd om met elkaar in een informele setting kennis, ervaringen en ideeën uit te wisselen …

Lees verder »

De mensheid binnen veilige grenzen

Er zitten grenzen aan de groei, grenzen om te voorkomen dat de aarde ten onder gaat aan ecologische veranderingen. Prof. dr. Johan Rockström en zijn collega’s van het Stockholm Resilience Centre hebben grenzen bepaald tot hoever de mensheid kan gaan …

Lees verder »