Finance en Control

?️ Podcast Pascal Coppens – China Evangelist

Aan de kassa betalen via een QR-code of gezichtsherkenning? Pascal Coppens startte zijn carrière bij Alcatel in Shanghai en heeft de chinese marktwerking de opvolgende 20 jaar niet meer losgelaten. Mila-Marie Bleeksma gaat in gesprek met Pascal Coppens, synaloog en …

Lees verder »

5 tips voor een Winning Customer Experience

Klantverwachtingen nemen in rap tempo toe. Het is voor organisaties lastig om in ditzelfde tempo de customer experience te verbeteren. Tegenwoordig verwachten klanten dat elke interactie die zij hebben met een organisatie een goede ervaring is. In deze blog ontvang …

Lees verder »

Voice en speech tech & de Customer Experience

De ontwikkelingen in voice & speech tech gaan in hoog tempo. Organisaties werken hard aan het verbeteren van hun spraakgestuurde apparaturen. Wat kan voice & speech tech doen? Voice & speech tech kan dienen als een extra touchpoint in de …

Lees verder »

e-Identity binnen het NS Fiets InnovatieLab

Op 12 februari 2020 vindt de 5e editie van het e-Identity congres plaats. Sjoerd Gallmann, Manager Services Innovatie & Support bij NS Stations, geeft een lezing op het congres over e-Identity binnen het NS Fiets InnovatieLab. Wij stellen Sjoerd en …

Lees verder »

3 valkuilen bij prestatiemanagement

Performance management of prestatiemanagement is het gericht meten, rapporteren en verbeteren van de prestaties van je organisatie. Je kwantificeert organisatieprocessen en zorgt voor zichtbare resultaten in je organisatie. Een goed prestatiemanagementsysteem biedt grote voordelen maar heeft ook een aantal valkuilen. …

Lees verder »