Home » Finance en Control (Pagina 9)

Finance en Control

Dagvoorzitter e-Identity Congres blikt vooruit

Voor de Toekomst van de Digitale Identiteit (eID) citeer ik graag William Gibson: “The future is already here — it’s just not very evenly distributed“, de eID van de toekomst is er al, alleen ongelijk verdeeld. Volgens mij is dat …

Lees verder »

Klanttevredenheid begint bij tevreden medewerkers

Stap voor stap verbeterde de tevredenheid van de klanten van Achmea. Maar volgens de medewerkers stelde Achmea het klantenbelang niet altijd centraal. Rara, hoe kan dat? “Een interessante combinatie van marketingcommunicatie en verandermanagement, zo omschrijft José Rouwenhorst haar baan als …

Lees verder »

Rabo eBusiness: maakt de online klantreis mogelijk

Rabo eBusiness is de Digital Identity Service Provider (DISP) die een variëteit biedt aan inlog-, identiteits-, signeer en archiveeroplossingen. Dit ontzorgt zakelijke klanten in hun online klantbediening en vergemakkelijkt en verbetert de digitaliseringsslag die zij willen maken. Rabo eBusiness is …

Lees verder »

Impressie van Jaarrekeningactualiteiten 2017

Op 7 december 2017 heeft het Seminar Jaarrekeningactualiteiten plaatsgevonden. Op deze dag heeft onder meer Hans Verkruijsse een presentatie gegeven aan de enthousiaste groep, over de ontwikkelingen met betrekking tot de verslaggeving. Niet alleen werd daarbij stil gestaan bij de …

Lees verder »

Hoe persoonlijk mag digitale marketing worden?

In aanloop naar het congres Customer Experience en Data Driven Innovation, spraken wij Lars van de Ven. Lars is sinds 1 januari 2016 werkzaam voor het programmateam Innovatie & Fintech van de Autoriteit Financiële Markten. Binnen de AFM houdt Lars …

Lees verder »