Finance en Control

Hoe word je als controller steeds meer een businesspartner?

Je lijkt als controller steeds meer op een businesspartner. Je draagt niet alleen financieel inhoudelijke verantwoordelijkheid, maar voorziet het financieel management van advies en denkt kritisch mee over strategie. Deze vernieuwde rol vraagt om krachtige communicatie vanuit een sterke houding, …

Lees verder »

Customer experience management is tegenwoordig essentieel

Customer experience management is essentieel om relevant te zijn en blijven voor klanten. Financiële organisaties bevinden zich namelijk in een snel veranderende omgeving boordevol transities, wet- en regelgeving en nieuwe spelers. Goede customer experience (CX) is dan ook erg belangrijk …

Lees verder »

De vier voordelen van een Europese digitale identiteit

Publieke en private partijen gebruiken hun digitale identiteit om zich online te identificeren en om persoonlijke informatie te verifiëren. Welke voordelen heeft dit voor organisaties én consumenten? Wat voor impact heeft het op privacy en digitale veiligheid? Jacob Boersma, onafhankelijk …

Lees verder »

Kabinet pakt regie op digitalisering

De ministerraad heeft op voorstel van coördinerend bewindspersoon Van Huffelen (Digitalisering) ingestemd met de werkagenda voor een veilige, inclusieve en kansrijke digitale samenleving. Het kabinet heeft in deze eerste werkagenda de thema’s ‘digitaal fundament’ en ‘digitale overheid’ uit de hoofdlijnenbrief …

Lees verder »

Vier tips om de klantbeleving te optimaliseren

Wil jij de klantbeleving van jouw financiële organisatie versterken? Maak gebruik van de beschikbare klantdata om jouw relatie met de klant verder uit te diepen. Data biedt namelijk het antwoord op de vraag wat jouw klanten willen én op wat …

Lees verder »