Customer experience management is essentieel om relevant te zijn en blijven voor klanten. Financiële organisaties bevinden zich namelijk in een snel veranderende omgeving boordevol transities, wet- en regelgeving en nieuwe spelers. Goede customer experience (CX) is dan ook erg belangrijk …
Lees verder »Vier stappen voor betere duurzaamheidsverslaggeving middels de ESG-rapportage
Grote organisaties moeten aan de slag met hun ESG-rapportage zodat zij op tijd voldoen aan de nieuwe CSRD-wetgeving. Beursgenoteerde bedrijven moeten vanaf 2024 voldoen aan de wetgeving, maar het advies is om nu alvast te starten. Overige grote ondernemingen hebben …
Lees verder »Hoe je de klantreis verbetert met Neuromarketing en Gedragspsychologie
De vier voordelen van een Europese digitale identiteit
Publieke en private partijen gebruiken hun digitale identiteit om zich online te identificeren en om persoonlijke informatie te verifiëren. Welke voordelen heeft dit voor organisaties én consumenten? Wat voor impact heeft het op privacy en digitale veiligheid? Jacob Boersma, onafhankelijk …
Lees verder »Kabinet pakt regie op digitalisering
De ministerraad heeft op voorstel van coördinerend bewindspersoon Van Huffelen (Digitalisering) ingestemd met de werkagenda voor een veilige, inclusieve en kansrijke digitale samenleving. Het kabinet heeft in deze eerste werkagenda de thema’s ‘digitaal fundament’ en ‘digitale overheid’ uit de hoofdlijnenbrief …
Lees verder »Drie manieren om de kansen binnen jouw klantreis te grijpen
De klantreis van jouw financiële organisatie is een onuitputbare bron van waardevolle data. De data gebruik je om de klantbeleving te verbeteren en om relevant te blijven voor jouw klant. Hoe verkrijg je inzichten uit data en hoe verwerk je …
Lees verder »De business controller als sparringpartner van de directie
De business controller is steeds vaker adviseur van het (financieel) management. Je deelt cijfers en denkt mee over de strategie die daaruit volgt. Deze nieuwe rol vraagt veel van je. Het is dan ook logisch dat je zoekt naar de …
Lees verder »Vier tips om de klantbeleving te optimaliseren
Wil jij de klantbeleving van jouw financiële organisatie versterken? Maak gebruik van de beschikbare klantdata om jouw relatie met de klant verder uit te diepen. Data biedt namelijk het antwoord op de vraag wat jouw klanten willen én op wat …
Lees verder »Prof. Arjan Brouwer: ‘Wees eerlijk over dilemma’s op het gebied van duurzaamheid’
Voor iedere financial wiens honger naar kennis na het congres Jaarrekeningactualiteiten nog niet gestild is: er is goed nieuws. Op 29 november organiseren we een verdiepingsdag, gedeeltelijk verzorgd door Arjan Brouwer, professor aan de Vrije Universiteit en groot voorstander van …
Lees verder »Vier onmisbare vaardigheden voor de moderne financial
Wil jij als financial doorgroeien naar een volwaardige businesspartner voor het management? Je moet enkele vaardigheden dan goed ontwikkelen, zoals financiële gegevens verbinden aan activiteiten van jouw organisatie en resultaten visueel aantrekkelijk vormgeven. Tony de Jonker, hoofddocent van de opleiding …
Lees verder »